Kετογονική δίαιτα: Όσα πρέπει να γνωρίζετε!




ketogoniki

Μπορείτε να καταναλώνετε λίπη, να αναπτύσσετε μυική μάζα και να εξακολουθείτε να χάνετε βάρος χωρίς να νιώθετε πείνα; Ναι, αυτό γίνεται εφικτό με την κετογενή δίαιτα: σε μεγάλο βαθμό χωρίς υδατάνθρακες, μπορείτε να τονώσετε την καύση του λίπους, ώστε να νιώσετε πιο υγιείς, πιο λεπτοί και πιο δυναμικοί.

Αρχικά, η κετογενής δίαιτα χρησιμοποιήθηκε κυρίως ως μυστική δίαιτα των bodybuilders που απολάμβαναν την ανάπτυξη μυικής μάζας με αποτελεσματική απώλεια βάρους και σωματικού λίπους. Αν δεν έχετε ξανακούσει για την κετογενή δίαιτα είναι επίσης γνωστή ως «αναβολική δίαιτα»

Σε αυτό το πρόγραμμα διατροφής, δεν πρέπει να τρέφεστε καθόλου με υδατάνθρακες και ζάχαρη. Αντίθετα πρέπει να προσλαμβάνετε πολλές πρωτεΐνες και λίπος, κάτι που μπορεί να φαίνεται περίεργο στην αρχή. Παρόμοια με τη διατροφή Paleo, μπορείτε να απολαύσετε πολύ κρέας, τυρί, αυγά, ορισμένα φρούτα και πολλά λαχανικά, αλλά πρέπει να αποχαιρετήσετε το ψωμί, τα ζυμαρικά, το ρύζι και τις πατάτες.

Είναι σημαντικό ότι κατά τη διάρκεια της δίαιτας, μπορείτε πάντα να καταναλώνετε λιγότερο από 30 ακριβώς γραμμάρια υδατανθράκων την ημέρα. Αυτό θα κρατήσει τα επίπεδα της ινσουλίνης σας χαμηλά και θα κάνει διαφορά στο σώμα σας, σαν να υπάρχει μια σοβαρή έλλειψη τροφοδοσίας, αλλιώς το επιθυμητό κετογενές αποτέλεσμα δεν θα υπάρχει.

Δηλαδή, στην αρχή χρειάζεται μέχρι 3 ημέρες για την πλήρη εφαρμογή της κετογενούς δίαιτας σας, έτσι ώστε να αρχίσει να πραγματοποιείται η αποκαλούμενη κέτωση. Αυτό σημαίνει ότι το σώμα σας θα προσαρμοστεί στην κρίση και θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο καίει ενέργεια. Λιγότερο λίπος αποθηκεύεται, ενώ παράλληλα απελευθερώνονται περισσότερες ορμόνες ανάπτυξης: μια ιδανική υποστήριξη για την προπόνησή σας.

Δεδομένου ότι δεν περιλαμβάνει καθόλου υδατάνθρακες, το σώμα σας θα αρχίσει να ψάχνει για εναλλακτικές πηγές ενέργειας και ορίστε! Τους βρήκε στο αποθηκευμένο λίπος. Αυτό ονομάζεται κέτωση: μια ιδανική υποστήριξη για την καύση του λίπους και τη βελτίωση της φυσικής σας κατάστασης. Μετά τη φάση της προσαρμογής, η δίαιτα θα σας ανταμείψει σύντομα με λιγότερο σωματικό λίπος, πιο σφριγηλή επιδερμίδα, αποτοξινωμένο σώμα και περισσότερη ενέργεια.

Επί του παρόντος, πραγματοποιούνται μέχρι και μελέτες που αναζητούν να αποδείξουν, τα θετικά αποτελέσματα της κετογενούς δίαιτας για την καταπολέμηση του καρκίνου, καθώς τα καρκινικά κύτταρα είναι γνωστό ότι τρέφονται και ευδοκιμούν με τη ζάχαρη. Φυσικά, τα κετογενή πιάτα μπορεί να είναι και νόστιμα: μια ομελέτα με κολοκυθάκια και τηγανητό μπέικον ή ψητό τυρί φέτα με λαχανικά της επιλογής σας, μπριζόλα, ελαιόλαδο, αυγά ή ξηροί καρποί. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα νιώθετε ότι πεινάτε, ακόμη και αν noodles, πατάτες, ψωμί και ρύζι είναι ταμπού. Είναι καλύτερο να προσέχετε πάντα την ποσότητα των υδατανθράκων που καταναλώνετε έτσι κι αλλιώς, για τους λόγους που προαναφέραμε.

Η κετογενής δίαιτα συνιστά να καταναλώνετε περίπου 2.500 θερμίδες την ημέρα, με 60% έως 70% λίπος, 30% έως 40% πρωτεΐνες και σίγουρα λιγότερα από 30 γραμμάρια υδατάνθρακες. Σε αντίθετη περίπτωση, η κέτωση, ως μηχανή καύσης του λίπους, δεν θα αποδίδει καλά.

Κάθε 3 εβδομάδες, ωστόσο, μπορείτε και πρέπει να δίνετε στο σώμα σας ένα διάλειμμα, αυτό που ονομάζεται «ημέρα ανατροφοδότησης». Είναι η ημέρα που μπορείτε να καταναλώσετε υδατάνθρακες και να αλλάξετε για λίγο. Αυτό θα βοηθήσει το σώμα σας ώστε να μην εξουθενωθεί και θα δώσει επαρκή προμήθεια θρεπτικών συστατικών, όπως βιταμίνες, των οποίων η επεξεργασία γίνεται ευκολότερα από τους υδατάνθρακες σε σχέση με τις πρωτεΐνες.

 

Πηγή: holmesplace.gr