Δείτε Τι Συμβαίνει Όταν Πίνετε Καφέ Με Άδειο Στομάχι




Ένα και μόνο φλιτζάνι καφέ με άδειο στομάχι αποτελεί σοκ για τον οργανισμό σας, οπότε θα πρέπει να κάνετε κάποιες αλλαγές πριν απολαύσετε το αγαπημένο σας ρόφημα.

Οι άνθρωποι αναρωτιούνται αν ο καφές είναι ή όχι υγιεινός, και μάλιστα αυτό απασχολεί περισσότερο αυτούς που τους αρέσει πολύ. Ο καφές προσφέρει πολλά οφέλη, αλλά και πάλι πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή σε μερικές λεπτομέρειες. Μια από τις πιο σημαντικές ερωτήσεις είναι αν ο καφές πρέπει να καταναλώνεται με άδειο στομάχι.

 

Ο καφές είναι μια φανταστική πηγή αντιοξειδωτικών και έχει αποδειχτεί αποτελεσματικός στην πρόληψη κατά των κακοηθών ασθενειών, όπως ο καρκίνος στο κόλον.

Αυτές οι αντιοξειδωτικές ιδιότητες είναι αποτέλεσμα του χλωρογενικού οξέως το οποίο επίσης το βρίσκουμε και στα φρούτα. Οι περισσότεροι ειδικοί συμφωνούν πάνω σ’ αυτές τις ιδιότητες, αλλά ο καφές μπορεί να έχει αρνητικές επιδράσεις όταν καταναλώνεται πριν φας ή πιεις κάτι άλλο.

Ένα και μόνο φλιτζάνι σκέτου καφέ ενεργοποιεί την έκκριση υδροχλωρικού οξέως στο πεπτικό σύστημα, και οι άνθρωποι που είναι επιρρεπείς στη γαστρίτιδα το αισθάνονται πολύ πιο γρήγορα.

 
 

Οι υγιείς άνθρωποι το αισθάνονται επίσης, επειδή το υδροχλωρικό οξύ χρησιμοποιείται για τη διάλυση της τροφής, ειδικότερα μετά από βαριά γεύματα. Ακόμη, προκαλεί δυσκολία στην χώνεψη της πρωτεΐνης.

Οι πρωτεΐνες δεν μπορούν να διαλυθούν πλήρως, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα υγειάς, όπως φούσκωμα, ερεθισμός του εντέρου ή φλεγμονή, ακόμη και καρκίνο.

Σύμφωνα με μελέτες, θα πρέπει να περιμένεις μία ώρα αφού ξυπνήσεις για το πρώτο σου φλιτζάνι καφέ. Σιγουρέψου ότι έχεις φάει τουλάχιστον μια φέτα ψωμί πριν καφέ.

 

Μην πίνεις καφέ μόλις έχει σηκωθεί, γιατί αυτό ενισχύει τη παραγωγή κορτιζόλης, και παίρνει χρόνο να επαναφέρει τα επίπεδα της σε ισορροπία. Η κορτιζόλη ελέγχει τον βιορυθμό σου και σε κρατά ξύπνιο.

Συνοπτικά, ένα φλιτζάνι καφέ μπορεί να ενεργοποιήσει την έκκριση οξέων, φούσκωμα, και ακόμη και εμετό.

Αν δεν μπορείς να φας πρωινό αμέσως μόλις ξυπνήσεις και απολαμβάνεις πραγματικά τον πρωινό σου καφέ, πρόσθεσε λίγο γάλα ή βούτυρο για να μειώσεις την επίδρασή του.

Πηγή: fanpage.gr