Οι… μύθοι της ακμής και πώς να αγαπήσετε ξανά την σοκολάτα

Έχετε πιθανόν ακούσει ότι ορισμένες τροφές επηρεάζουν την εμφάνισή μας. Οι ειδικοί αναζητούν τη σχέση μεταξύ των διατροφικών μας συνηθειών και της ακμής.
Ένα είναι σίγουρο: η κακή διατροφή μπορεί να επιδεινώσει τις κρίσεις ακμής.

Γλυκά και υδατάνθρακες
Η σοκολάτα έχει κακή φήμη σε ό,τι αφορά την ακμή. Πρόσφατες έρευνες αποδεικνύουν ότι δε φταίει το κακάο αλλά η ζάχαρη που περιέχει.
Η ζάχαρη και οι απλοί υδατάνθρακες μπορεί να πυροδοτήσουν μια κρίση ακμής. Οι τροφές που πρέπει να προσέχετε είναι οι εξής:

– Πατατάκια, κρακεράκια και μπισκότα
– Λευκό ψωμί, ζυμαρικά και πατάτες (τροφές πλούσιες σε άμυλο)
– Αναψυκτικά με πολλή ζάχαρη

Οι τροφές αυτές αυξάνουν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, με αποτέλεσμα την έκκριση ινσουλίνης. Η ινσουλίνη προωθεί την αυξημένη λιπαρότητα του δέρματος κι έτσι οι πόροι φράζουν.

Λιπαρές τροφές
Εάν τρώτε συστηματικά λιπαρά φαγητά, όπως πίτσα και τηγανητές πατάτες, είναι πιθανό να εμφανίσετε στίγματα στο πρόσωπο. Προσπαθήστε να ακολουθείτε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής και να καθαρίζετε συστηματικά το πρόσωπό σας με το κατάλληλο προϊόν.

Γαλακτοκομικά
Έρευνες υποδεικνύουν ότι τα γαλακτοκομικά προϊόντα, και ιδιαίτερα το γάλα, συμβάλλουν στις κρίσεις ακμής. Χρειάζονται περαιτέρω έρευνες προκειμένου να επιβεβαιωθεί η ακριβής σχέση μεταξύ των δύο, ωστόσο είναι πιθανό οι ορμόνες που βρίσκονται στο γάλα να πυροδοτούν τα συμπτώματα. Εάν έχετε ακμή, δοκιμάστε να μην πιείτε γάλα για ένα μήνα για να βεβαιωθείτε κατά πόσο σας επηρεάζει.

Μπορείτε να λάβετε το απαραίτητο ασβέστιο από άλλες πηγές, όπως ο χυμός πορτοκαλιού, τα δημητριακά, το ψωμί, η σόγια, τα αμύγδαλα, το σπανάκι και το μπρόκολο.

Φρούτα και λαχανικά
Τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά βοηθούν να διατηρήσετε το δέρμα σας υγιές και λαμπερό. Συγκεκριμένα, τα καρότα και οι γλυκοπατάτες έχουν μεγάλη περιεκτικότητα βιταμίνης Α, η οποία βοηθά να διατηρήσετε το δέρμα σας καθαρό. Θα πρέπει επίσης να πίνετε πολύ νερό, το οποίο ενυδατώνει το δέρμα και δεν περιέχει ζάχαρη.

Για να περιορίσετε τις κρίσεις, κάντε αλλαγές στη διατροφή σας και περιμένετε να δείτε τα αποτελέσματα.

onmed.gr