Πως  να  αποφύγετε  το  τσιμπολόγημα  –  αιτία  αύξησης  του  βάρους…  




 

Συχνά  συμβαίνει  στους  περισσότερους  από  εμάς να τσιμπολογάμε  χωρίς  να  πεινάμε.

cancer_5

 

Ένα άρθρο που επιμελήθηκε η Μαίρη Αλιβιζάτου, Φαρμακοποιός. 

Όταν όμως  αρχίσουν  να αυξάνουν  τα  κιλά  μας,  ακολουθούν  οι  ενοχές  και  πολλές  φορές  η  κατάθλιψη, γιατί  μπαίνουμε  σε  ένα  φαύλο  κύκλο που δεν  μπορούμε  να  ξεφύγουμε.  Η  βαθύτερη  αιτία  της  κακής  αυτής  συνήθειας  είναι  ψυχολογική  γιατί  προσπαθούμε  με  το  φαγητό  να  καλύψουμε συναισθηματικά  κενά  και  ανασφάλειες.

Υπάρχει  θεραπεία ; 

Φυσικά, αλλά  απαραίτητη  προϋπόθεση  είναι  να δεχθούμε  το  πρόβλημα  και να  θέλουμε  να  το  αντιμετωπίσουμε.  Η  στήριξη  ενός  ειδικού  διατροφολόγου είναι  το  πρώτο  βήμα για  ένα  σωστό  πλάνο  διατροφής  και  όχι  δίαιτας.  Επίσης  αντιμετωπίζουμε  το  στρές  βάζοντας  καθημερινά  στην  ζωή  μας  την  άσκηση,  έναν  περίπατο  ή  οτιδήποτε  άλλο  μας  ευχαριστεί.  Δίνουμε  χρόνο  στον  εαυτό μας  να  ξεκουραστεί, να  κοιμηθεί  παραπάνω, να  ακούσουμε  μουσική και  να  χαλαρώσουμε. Αντιμετωπίζουμε  την  πλήξη με  το  να  βγούμε  με  φίλους και  να  ασχοληθούμε  με  κάτι  που  μας  αρέσει,  να προσφέρουμε  τις  υπηρεσίες  μας σε  συνανθρώπους  μας  που  έχουν  ανάγκη.

Αδειάζουμε  το  σπίτι  μας  από τρόφιμα  που  μας  προσθέτουν  άχρηστες  θερμίδες όπως  γλυκά, αλμυρά, σνάκ, μπισκότα κλπ  και προσπαθούμε  να  φάμε  όταν πραγματικά  πεινάμε.   Αν  δεν  παραλείπουμε  γεύματα  (πρέπει να  είναι 5 την  ημέρα)  δεν  θα  πεινάσουμε  και ο κίνδυνος  να  τσιμπολογήσουμε   μειώνεται  αισθητά.

Παίρνουμε  την  απόφαση  για  υγιεινή  διατροφή  και  για  καλύτερη  εμφάνιση  ΤΩΡΑ.

Έξυπνη  συμβουλή:

Προμηθευόμαστε σοκολάτες ή γλυκάκια με  στέβια σε  περίπτωση  που  επιθυμήσουμε  γλυκό.  Έτσι  δεν  κινδυνεύουμε  να  φάμε  κάτι  για  το  οποίο  θα  μετανιώσουμε  μετά και  μας  χαλάσει  την  προσπάθειά  μας.