Προστατέψτε την πλάτη σας

4_8_16BlogPost  H στάση του σώματος και οι καθημερινές δραστηριότητες επηρεάζουν πολύ τη σπονδυλική στήλη και τα εξαρτήματά της (συνδέσμους, μυς, τένοντες) και μπορεί να οδηγήσουν σε πόνο και δυσκαμψία.

  Στην πραγματικότητα, οι τέσσερις στους πέντε ανθρώπους παρουσιάζουν τουλάχιστον μία κρίση πόνου στην πλάτη κάποια στιγμή στη ζωή τους, με τη μέση να αποτελεί τη συνηθέστερη θέση εκδηλώσεώς του, επειδή αυτή φέρει το μεγαλύτερο βάρος και δέχεται τις μεγαλύτερες πιέσεις.

  Για να διατηρήσετε υγιή και δυνατή την πλάτη σας πρέπει να γυμνάζεστε (η συστηματική αεροβική άσκηση, όπως η βάδιση, η ποδηλασία και η κολύμβηση, αυξάνει την δύναμη και την αντοχή, επιτρέποντας στους μυς να λειτουργούν καλύτερα), να κάνετε ασκήσεις των κοιλιακών και ραχιαίων μυών (για να στηρίζουν καλύτερα τη σπονδυλική στήλη), να μην καπνίζετε (οι καπνιστές έχουν μειωμένα επίπεδα οξυγόνου στους σπονδυλικούς ιστούς) και να διατηρείτε υγιές το σωματικό βάρος σας.

  Πρέπει επίσης να χρησιμοποιείτε την κατάλληλη τεχνική στη διεκπεραίωση των καθημερινών δραστηριοτήτων σας.

  Με άλλα λόγια, να στέκεστε με ίσια πλάτη και να εναλλάσσετε τα πόδια σας σε ένα υποπόδιο αν πρέπει να στέκεστε όρθιοι πολλή ώρα, να μην κάθεστε σε πολύ χαμηλά καθίσματα (τα γόνατα και τα ισχία σας πρέπει να βρίσκονται στην ίδια νοητή ευθεία), να διατηρείτε ίσια την πλάτη σας όταν κάθεστε (να βάζετε ένα στήριγμα πίσω από τη μέση), να σηκώνετε βαριά αντικείμενα χρησιμοποιώντας τα πόδια σας (να λυγίζετε τα γόνατα ή να κάνετε βαθύ κάθισμα, και να έχετε τα χέρια με το βάρος κοντά στο σώμα σας) και να κοιμάστε έξυπνα (σε μέτριο στρώμα και με ένα μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι σας, για να μη σχηματίζει μεγάλη γωνία ο αυχένας σας).

 

Πηγή: tanea.gr

   

   Κατηγορία: Διάφορες Ειδήσεις, Ζωή, Υγεία