Στέβια, Μούρα Γκότζι, Λιναρόσπορος: 3 υπερτροφές σε μία μπάρα δημητριακών όλο γεύση!




Untitled-1 as Smart Object-1

Στέβια, Μούρα Γκότζι, Λιναρόσπορος:  Tρεις σούπερ τροφές που δεν ξέρεις πως να εντάξεις στο καθημερινό σου διατροφολόγιο.

Ιδού η λύση: Βάλε και τις τρεις αυτές σούπερ τροφές σε μια μπάρα δημητριακών όλο γεύση!

Στέβια: Θεωρείται η ζάχαρη του μέλλοντος και όχι άδικα, αφού είναι 100% φυσικό προϊόν, έχει υπέροχη γεύση, είναι 200 φορές πιο γλυκιά από τη ζάχαρη και δεν έχει καθόλου θερμίδες.

Μούρα Γκότζι: Μόνο μία κουταλιά της σούπας την ημέρα μας δίνει τις βιταμίνες, τα αντιοξειδωτικά και τα ιχνοστοιχεία που έχουμε ανάγκη, ενώ ταυτόχρονα αυξάνουμε τη φυσική άμυνα του οργανισμού.

Τα μούρα goji σε αποξηραμένη μορφή αποτελούν το πιο υγιεινό σνακ!

Λιναρόσπορος Πλούσιος σε ασβέστιο, βιταμίνη Ε, πρωτεΐνες και Ω3 λιπαρά, ο λιναρόσπορος προστατεύει την καρδιά και βοηθά στην καλή λειτουργία του εντέρου.

Και η συνταγή:

Υλικά

1 φλιτζάνι νιφάδες βρώμη 1/4 του φλιτζανιού αλεύρι ολικής άλεσης 1.5 κουταλιά πρωτεΐνη σε σκόνη με γεύση βανίλιας 1 κουταλιά κανέλα 1/3 του φλιτζανιού ασπράδια αυγού (2 μεσαία αυγά) 1/4 του φλιτζανιού (1 μεγάλη κουταλιά) σος μήλου χωρίς ζάχαρη 3 κουταλιές του γλυκού στέβια 1/4 της κούπας αποξηραμένα goji berries 2 κουταλιές αποξηραμένα βερίκοκα 1 κουταλιά λιναρόσπορος

Εκτέλεση

Προθερμαίνεις το φούρνο στους 200 βαθμούς.

Ανακατεύεις τη βρώμη με το αλεύρι, το λιναρόσπορο, την πρωτεϊνη και την κανέλα σε ένα μπολ.

Προσθέτεις τη στέβια, τα ασπράδια, την σος μήλου, τα μούρα γκότζι και τα βερύκοκα ψιλοκομμένα. Ανακατεύεις καλά.

Απλώνεις το μείγμα σε αντικολλητικό χαρτί, πάνω σε ταψάκι.

Ψήνεις για 20 λεπτά και με μαχαίρι κόβεις σε ορθογώνια.

Κάθε μπάρα περιέχει: 166 θερμίδες, 3 γραμμάρια λιπαρά (2 γραμμάριο κορεσμένα), 21 mg χοληστερόλη, 24 γραμμάρια υδατάνθρακες, 3 γραμμάρια φυτικπές ίνες, 12 γραμμάρια πρωτεϊνη, 7 γραμμάρια σάκχαρα

Πηγή: Shape