Μήπως δυσκολεύστε να κοιμηθείτε; Βρείτε τη λύση εδώ!

trouble sleep

 

Ποιος χρειάζεται ακριβές επισκέψεις σε γιατρούς και ψυχολόγους για να αντιμετωπίσει την αϋπνία, όταν μπορεί να την καταπολεμήσει εύκολα και ανέξοδα με οκτώ τροφές που υπάρχουν ήδη στο σπίτι;

Πρόσφατες έρευνες καταδεικνύουν ότι όσοι υποφέρουν από αϋπνία και καταφεύγουν στα χάπια, έρχονται αντιμέτωποι με αυξημένο κίνδυνο να νοσήσουν από καρκίνο ή να πεθάνουν πρόωρα από άλλες, λιγότερο σοβαρές ασθένειες. Επιπλέον, τα χημικά που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή των συγκεκριμένων χαπιών αποτελούν ακόμη αντικείμενο έρευνας, καθώς ο τρόπος που επηρεάζουν τον ανθρώπινο οργανισμό δεν έχει ακόμη πλήρως εξηγηθεί από τους επιστήμονες.

Αν και άλλες μέθοδοι, λιγότερο επικίνδυνες από τα χάπια, παρουσιάζονται ως σχετικά αποτελεσματικές και μη επιβλαβείς, οι ειδικοί πλέον συνιστούν στους ασθενείς να καταπολεμήσουν το πρόβλημά τους με φυσικά μέσα. Οι παρακάτω τροφές αποτελούν τον πλέον φυσικό και απόλυτα αποτελεσματικό τρόπο αντιμετώπισης της αϋπνίας.

  1. Μέλι: Δυο κουταλάκια του γλυκού μέλι σε ένα ποτήρι ζεστό γάλα ή ένα φλιτζάνι τσάι, περίπου μία ώρα πριν το βραδινό ύπνο, μπορούν να σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε. Το μέλι μετριάζει τη νευρικότητα και βοηθάει στη χαλάρωση και την απόλαυση ενός εποικοδομητικού ύπνου.
  2. Μπανάνες: Οι μπανάνες είναι πηγή καλίου, ένα μέταλλο που παίζει σημαντικό ρόλο στο πόσο βαθύς θα είναι ο ύπνος σας. Επιπλέον, είναι πλούσιες σε τρυπτοφάνη και μαγνήσιο, τα οποία είναι γνωστά για την ηρεμιστική τους δράση.
  3. Ξηροί καρποί: Οι ξηροί καρποί – και κυρίως τα καρύδια – ανεβάζουν τα επίπεδα σεροτονίνης στον οργανισμό, μίας ορμόνης που παράγει ο εγκέφαλος όταν αισθανόμαστε ευτυχισμένοι και ικανοποιημένοι. Επίσης, αποτελούν πηγή τρυπτοφάνης και μαγνησίου.
  4. Γιαούρτι: Όπως όλα τα γαλακτοκομικά, το γιαούρτι είναι πλούσιο σε ασβέστιο, το οποίο είναι απαραίτητο για την αύξηση των επιπέδων τρυπτοφάνης και μελατονίνης, δύο υπναγωγών ορμονών που παράγει ο οργανισμός. Καταναλώστε λίγο γιαούρτι το απόγευμα και τεστάρετε την αποτελεσματικότητά του!
  5. Κεράσια: Άλλο ένα προϊόν που μπορεί να προκαλέσει υπνηλία, τουλάχιστον το καλοκαίρι που είναι η εποχή τους… Ο λόγος είναι ότι περιέχουν μελατονίνη. Μπορείτε να τα καταναλώσετε φρέσκα ή και να πιείτε ένα ποτήρι χυμό, πριν απολαύσετε έναν κάλο ύπνο.
  6. Ροφήματα από βότανα: Τα βότανα είναι θαυματουργά όταν πρόκειται για διαταραχές ύπνου. Το μαύρο και το πράσινο τσάι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε καφεΐνη και θα πρέπει να αποφεύγονται το βράδυ, ωστόσο το χαμομήλι χρησιμοποιείται πολύ συχνά από τους θεραπευτές για την καταπολέμηση της νευρικότητας και της αϋπνίας. Ένα φλιτζάνι χαμομήλι ή μέντα μπορεί να προσφέρει ένα βαθύ και ξεκούραστο ύπνο.
  7. Σταφύλι: Το σταφύλι, όπως και τα κεράσια, είναι πλούσιο σε μελατονίνη και μπορεί να ρυθμίσει το ρολόι μας, βοηθώντας μας να κοιμόμαστε και να ξυπνάμε τακτικά και σε κύκλο. Κάποια κρασιά από συγκεκριμένες ποικιλίες σταφυλιού μπορεί επίσης να περιέχουν μελατονίνη, ωστόσο το αλκοόλ θα πρέπει να αποφεύγεται γιατί δυσκολεύει τον ύπνο. Γι’ αυτό το λόγο, οι ειδικοί προτείνουν να αντικαταστήσετε ένα ποτήρι κρασί το βράδυ με την κατανάλωση φρέσκου σταφυλιού.
  8. Αυγά: Ακόμη μία τροφή που περιέχει τρυπτοφάνη. Η ιδανική συνταγή αποτελείται από αυγά ποσέ ή και βραστά με τη συνοδεία λαχανικών, λίγες ώρες πριν τον ύπνο.

Πηγή: peoplegreece

   

   Κατηγορία: Ζωή, Ιατρικά άρθρα, Ομορφιά, Υγεία